Tiden går så fort..

Ja dagarna bara springer förbi och det känns inte som jag hinner med speciellt mycket.
Planerar alltid in min lediga tid in i minsta detalj, men ju mer saker jag har att göra, ju mindre saker får jag ändå gjort.
Imorgon är det redan onsdag, vilket betyder att det snart är helg igen...
På lördag är det min Karins fest, som vi har väntat. Jag kommer ihåg ett meddelande jag fick av Karin när jag var i Thailand sist. Det stod grattis gumman (jag fyllde den dagen), nu är det inte länge kvar till vår 25 års fest......grejen är att jag fyllde 22 då och det var 3 hela år sen, och jag minns det som igår. Skrämmande!!!

Imorgon har vi kundkväll på jobbet
På torsdag fyller Tessan 2 år
På fredag kommer mormor & morfar samt farmor och mina päron hit...
Skönt att pappa är på benen nu efter alla vänder på sjukan, men han behöver äta upp sig lite, han väger bara 65 kg...






På lördag smäller det!!!!!  Ses då om inte innan.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0