Tack alla underbara för igår!

Speciellt tack till limpan eftersom det var DIN fest, men också tack till alla mina andra bästa bästa vänner som jag alltid har så kul med. Ni tjejer är helt fantastiska och jag skulle inte klara mig en dag utan er.
Och era bättre hälftar är också så himla goa och tillsammans har vi så otroligt kul.

Kommer bilder från gårdagen senare, vi har tydligen glömt kameran kvar på festen.
Hoppas den är kvar, vem vill inte ha en svart kamera=)

Nu ska jag och Jimpa promenera till Tuna motell ock köpa oss en STOR, stark cola!!!!!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Paddi

Ja...vem vill inte ha en SVART kamera. Färgen är ju det enda som räknas... Haha, du är rolig!!



Hoppas det smaka bra med en stor stark cola!



Hälsa J. Kramar!!

2009-03-01 @ 13:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0