Personalfest!!!

Jag säger bara oj, oj, oj.....vilken fest.
Det började klockan 15.00 förfest hos brosan, sedan gick det bara utför.
Konferans hade vi, och för att komma på riktigt bra saker så drack vi vin för att liva upp fantasin=) Me like!
Efter det åt vi en jätte god middag och hade fortsatt trevligt.
Sen gick vi visst till Tellus, ville hem till limpan med hon och Karin kom senare till Tellus.
Det blev efterfest hos Mackan, sen ville chefen att vi skulle ha en efterfest i Oxelöund också, men där gick gränsen....
Ja och nu har jag ingen mobil, för den har Jimmy lyckas spy ner, (han har maginfluensa)..... Så vi hörs när vi hörs....


Tack  Conny och Linda för en toppen trevlig kväll!!!!!!!
(synd bara att min vapendragare Natta inte var med, eller så var det tur, då hade det väl urartat ännu mer)



Kicka slöt upp tillsammans med mig på Tellus.....men det är lite luckor som behövs fyllas i efter det......=)

Ska iväg och jobba sen, gulligt att Conny ska komma till jobbet idag bara för att titta så vi är där...haha

Kramen

Kommentarer
Postat av: Natta

Hahaha

Låter som ni haft trevligt!!!

Flunsan...Du menar full, fullare och bakfull =)

Hoppas att det blir snart igen så kan jag vara med och härja =)

2009-03-15 @ 16:04:37
Postat av: Angelica

Jimmy fick som min fylla med andra ord då. :)

Ja du Elin du var riktigt kalas igår, jag gillart!

2009-03-15 @ 18:18:26
URL: http://angelicaabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0