Helgen är här!

Fredagen spenderades precis som jag älskar att spendera fredagskvällar...hemma hos oss med nära och kära.
Igår kom Natta och Alexander hit, samt familjen Fågelskit/Arrogant (Fågelqvist, Arrogén)....
Jag älskar att komma hem på kvällen efter jobbet och bara äta gott och mysa till tusen, och det var precis vad vi gjorde....
Tack för en super duper kväll=)







Tessan sov kvar här, så imorse vaknade vi tillsammans med barnprogrammet som började klockan 06.00=)
Älskar er alla underbara barn, men ni måste förstå att jag älskar att sova också......

Ikväll blir det fest med släkten, det är nästan värre än fest med vännerna, men jag ska nog ta det lugnt, å andra sidan skadar det väl inte med några glas vin... Jimmy har iaf hämtat sin nya bil nu, så jag behöver inte vara orolig att jag måste köra ikväll. Det riktigt lyser, ja sprudlar i ögonen på honom, ibland kan man se på en person hur nykär han/hon är, synd bara att det är bilen jimmy dreglar över och inte en annan=)
Får se hur kvällen slutar, bästa brudarna är hemma hos Ida och firar henne....kanske sluter samman till sist ändå?!

Grattis Ida på 23 års dagen!!!!!!

/// På återseende   E

Kommentarer
Postat av: Natta

Bästa bilden på David med

handen innan för byxorna =)

Hahaha

Det var jätte mysigt som

alltid att få komma hem till er !!!

Syns im på jobbet =)

2009-03-22 @ 20:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0