Dag 1

Idag har jag gjort något som jag skarpt ångrar. Jag har börjat med Cambridge..
I dagar och veckor innan har jag varit så otroligt laddad inför det här och det kändes toppenbra när jag tog beslutet att jag skulle börja med detta. Men nu är jag inte alls säker på att det var en sån bra idé.
Jag är så sugen på mat att jag skulle kunna äta vad som helst.... Men jag tackar min envishet för att jag har klarat den första dagen i helvetet!!!!

Skulle verkligen behöva färga håret, men jag är alldeles för trött för det, kanske väntar med det tills på onsdag då jag ska mysa med Krippa. Kanske klippa luggen också=) vi får se..

Vår kamera har kommit till rätta. Tack Madde Hult som tog den i säkert förvar, Å andra sidan kanske sexgurun tog lite bilder när ni kom hem så jag är inte säker på att jag vill ha tillbaka den....hihi






God natt!!!!

Kommentarer
Postat av: Bella

Vet vilket helvete du är i nu, håll ut de kommer gå lättare snart!

Kramar

2009-03-02 @ 22:10:04
URL: http://gabriellaengvall.blogg.se/
Postat av: Angelica

Pizza på fredag? HAHAHH

2009-03-03 @ 18:36:14
URL: http://angelicaabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0