Busfabriken=)

Efter att ha tillbringat natten hemma hos Natta bestämde jag och Kicka oss för att ta med barnen till Busfabriken...
Det tyckte Alex och Liam var en mycket bra idé!
Jag chockar väl ingen då jag nämner att vi naturligtvis körde fel när vi kom till Norrköping.
Eller fel och fel, vi glömde bara svänga av där vi borde svängt av..... Men vi ville ju visa barnen Hela Norrköping och inte bara busfabriken så det var enbart därför vi var nära att hamna i Linköping=)



(Arkivbild)



Ikväll blir det shlagertittande tillsammans med min sambo, till lördagsmiddag serveras ett glas bananshake och till efterrätt ett stort glas vatten=)


Glömde bara berätta att jag och Kicka målade mustach på Alex när han sov igår. Gissa om vi skrattade när vi vaknade...
Alex säger till mig i bilen på väg hem från busbafriken: Elin....man får inte måla på folk...haha  Näe kära du, men jag ångrar då ingenting!!!!!

Kommentarer
Postat av: Natta

Hahahaha

Gullig hockey frilla Liam har ;-)

2009-03-07 @ 21:55:29
Postat av: Hult

förstår att du inget ångrar men han blir bara klokare o klokare i sina ord... klart man inte får göra så ELIN! :=)

2009-03-07 @ 23:17:59
Postat av: Angelica

Elin fick ta skiten! :)

Men fy faanvad jag skratta klockan fyra på natten när jag och Alex är uppe och kissar och han står och gnuggar sig lite i ögonen sen har lillkillen mustach!! :D HAHAHA

2009-03-10 @ 17:08:47
URL: http://angelicaabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0