Barn på nytt!

Ja, precis hemkommen från badhuset, helt slut i huvudet och helt utmattad i kroppen..
Meningen var väl egentligen att jag, Krippa, och Helena skulle vara duktiga och simma några längder...
Det började med att vi sola, tyvärr hade dem ingen fläkt i solariet så jag trodde att jag låg och flöt i vågbassängen, men det visade sig att jag fortfarande var kvar i solariet=)

Efter det bestämde vi oss för att simma lite, men det visade sig ganska snabbt att det inte riktigt var vår grej, eller rättare sagt Krippas grej. Jag och Helena praktiskt taget varvade henne i simbassängen. Och av dömma av hennes benrörelser som bara bestod utav sprattel så blev ändå min och Helenas teori att Anders och Lotta helt glömde bort att låta Krippa gå i simskola och ta guld och silverfisken....om möjligt tog hon bara paddan då det enda man ska klara är att göra vattenkokaren!!!!

Vi bestämde oss ganska snabbt för att bada i vågbassängen tillsammans med alla leksaker, som vi inte delade med oss till dem övriga och sen åka störtkanan...wwwhhhiii och avsluta med lite bubbel. Tack girls för en mysig kväll!












Det blir riktigt lugnt i helgen. På fredag mys ute hos Natta och barnen och på lördag bara lösa planer...

Dag 3 i helvetet är nu avklarat!

Kramen

Kommentarer
Postat av: mari

jag är så stolt över dej psycho:)

2009-03-04 @ 20:42:22
URL: http://mammamiaa.blogg.se/
Postat av: Helena

Tack själv gumman... du hitta det finaste kortet såg jag ha ha.. love you. puss

2009-03-04 @ 20:45:47
Postat av: krippa

tack min älskling. Måste prata med mor & far om det där :) älskar dig

2009-03-04 @ 21:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0