10 dagar senare & 5 kg lättare...

Det blev resultatet av min camebridge kur. Jag är nöjd och funderar på att köra snart igen. Men först ska jag njuta av all mat som jag stoppar i mig=) Ska snart äta en härlig frukost, som jag har längtat efter det....

Är ledig idag, ska ner på stan och hitta nått jag kan ha på mig till helgen, vi har konferans med jobbet (läs fest).
Vissserligen jobbar jag ju på söndag men jag börjar 12.00, så lite rödvin kommer garanterat rinna ner på lördag.

Nu är det nära,nära att jag och Jimmy bokar resa. Vecka 17 skall vi åka,  nu har vi hittat flera resor på 10 dar till paradiset Thailand!!!!!! Jag vill, jag vill......jätte mycket.......





Mamma ringde igår och sa att min kära pappa ligger på sjukhuset, han fick vara kvar över natten. Det är tydligen något med tarmarna. Han har haft jätte ont i magen i  flera dagar, dem röntgade han och såg att allt vatten fanns kvar i magen, det hade inte  runnit igenom. Läkaren skulle prata med mamma idag, jag håller mina tummar att det inte är nån fara.....



////Elin

Kommentarer
Postat av: Natta

Nej, det får vi verkligen hoppas att det inte är någon fara =(

Usch...

Kram från mig!!

2009-03-12 @ 14:15:59
Postat av: Anonym

Usch... stackars Jonas!

2009-03-12 @ 19:26:30
Postat av: Bella

Vad duktig du vart med kuren=) 5 kg är ju toppen!!!

Hoppas det inte är nån fara md pappsen och att tarmarna sköter sig nu ;)



Kramisar

2009-03-13 @ 08:23:23
URL: http://gabriellaengvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0