Tack....

Till alla underbara människor som gjorde att festen blev så lyckad i lördags,
tack till alla tappra själar som kom och städade i söndags.... (Jimmy och Mange)...

Ja, tiden bara rusar iväg och snart är det liksom sommar, det känns som igår när jag och Krippa högg gran...
Igår tog familjen annorlunda fram grillen, mmmm det var såå gott.

Jag längtar tills vi ska åka till Thailand, ( 15 dagar kvar),
längtar tills jag ska träffa mina underbara vänner (på lördag)
längtar efter att det ska bli normalt på jobbet (orkar inte med denna jäkla stress)
och längtar till att vi ska kunna få en normal vardag igen.....


Ni är så fina, och jag gråter istället för er!!!!!


///Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0