Påsktider=Övertider

Japp, visst är det undetbart med påsk. Man kan äta hur mycket godis som helst för det går ju att skylla på att det är påskgodis, inte sant.
Man kan ta till en riktig fest, för man skulle ju kunna kalla att det är en påskfest. Absolut....
Men nånting jag inte gillar riktigt med påsken, är alla dessa övertidstimmar på jobbet. Jag jobbar gärna och mycket, men nu har det nog nått sin gräns. Att man sen börjar 06.00 på morgonen gör ju att man knappast prioriterar att gå upp några minuter tidigare än vad man måste för att kleta in ögonfransarna i lite mascara. Detta gör ju att man ser ännu tröttare ut och helt plötsligt frågar alla om man är ledsen eller inte mår bra.... Men det skall bli ändring på det!!! Thailand 10 dagar kvar=)

Ortopedläkaren ringde idag, självklart hade han glömt bort mig. Men han skyllde på att läkaren som skall operera mig har varit väldigt svår att få tag på....men inte fan tror jag att han har varit oanträffbar i 2 månader... Fick egentligen inte reda på när operationen blir, måste till Eskilstuna först och göra ytterligare en röntgen för att underlätta inför operationen. Funderar faktiskt på att skita i allt orkar inte gå igenom allt detta "förarbete"..

Imorgon blir det jobb, sen kommer Paddan och Hyena hit och äter och snackar skit på kvällen. Mysigt...





Kram kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kämpa på gumman !!!

Jag följer mer än gärna med dig om du måset sitta och åka upp till Eskilstuna...

Är ju inte precis nån väg man sitter och åker i onödan !!!! ;-)

Massa pussar

/Prison blondie

2009-04-08 @ 23:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0