Påsken har nyttjas till fullo....(fyllo)!!!???

Redan i torsdags när jag gick hem från jobbet kände jag det härliga pirret i magen, så som man bara kan göra när man är riktigt långledig.... Detta skulle givetvis firas med lite oxfilé och ett glas rött. Det var bara att det glaset, blev till flaska, och flaska blev till tetra....???!!! Så när vi vaknar upp på långfredagen så var det med en viss huvudvärk och en torr strupe=)
En promenad i vårsolen till Maria och Gurra gjorde visst susen... Helt plötsligt fick vi nya krafter och bestämde oss för att ha en röjardag på tomten. Vi glömde dock tala om det för Krippa, Jonnie och Gurra som vi bjöd över på lite "mys i solen", (alltså lite extra arbetskraft...)


Efter lite velande från oss alla beslutade jag och Krippa oss att åka in till Lillemor på kvällen för lite mys och vindrickande. Det var jätte trevligt men slutade inte helt oväntat på Tellus......???=)






Efter att ha spenderat natten i en fötölj var jag ordentligt utvilad till lördagens bravader.
Jag och Natta skulle gå loss på ....
Ingenting är omöjligt!

Detta blev resultatet för min del....
KRAMFORS SoffaEn soffa till rummet däruppe som nästintillär klart!!!!!!

Efter en kanon dag på ikea var det bara snabbt hem och byta om till kvällens bravader.
Min moster fyllde 40 och hade fest på havets källa.
Idag kan jag undra varför jag inte erbjöd mig att köra, men just då kändes det väldigt rätt med att gå in på trdeje dagens vinintagade.... Det blev dock lugnt och Gurra var snäll och hämta oss så vi kom ganska tidigt i säng.

Igår var vi duktiga och pyssla massor här hemma, och idag har jag jobbat. Avslutade med en försenad påskmiddag hos Maria och Gurra.
Imorgon är jag ledig, borde nog börja tänka på vad jag ska packa med mig. Nu är det ju bara 4 dagar kvar till Thailand...längtar!!!!!!

Ha det gött.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0