Hemma!!!!!

Japp, klockan två inatt kom vi hem till vårt kära hus i Enstaberga. Då kan man ju undra vad jag gör uppe och bloggar klockan halv 7 dagen därpå.... Kunde bara inte sova. Har inte sovit många timmar på planet hem heller... När vi åkte dit fick vi bre ut oss på flera säten för att planet inte var fullt, men på hemvägen satt vi som packade sillar vill jag lova.... Jag brukar ju ha förmågan att kunna somna hur som helst var somhelst, men tydligen inte inatt!!!!

Vi har haft en kanon resa. Jag har läst 5 böcker och 4 tidningar, och när dem tog slut började jag smått längta hem... Vi har sovit för en hel livstid tror jag. Visst borde man väl kunnna bunkra sömn??? Eller så tog vi bara igen den sömn vi tidigare har missat... i vilket fall som helst så var det ingen konstigt när vi la oss i sängen klockan 4 på eftermiddagen för att sedan vakna upp klockan 10 morgonendärpå. Detta kallar jag semester........

Ska åka till jobbet snart, ska hämta min nya mobil först, men jag antar att den måste laddas ett tag innan användning....

Härligt att vara hemma igen, hemma hos mina bästa bästa bästa.......

Godmorgon och hejdå!

Kommentarer
Postat av: Bella

Välkommen hem! Nu är det inte längre säkert i E-berga ;)

2009-04-28 @ 11:51:26
URL: http://gabriellaengvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0